Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Té 12 cançons, 3 de les quals són en català per primera vegada
Després de tres anys sense treure temes nous, Miquel García i Bernat Company asseguren que han fet el treball del qual se senten més orgullosos. El projecte és una aposta personal dels dos membres de Roulotte. Ells són amics, companys de feina periodistes i els únics components originals del grup que continuen.
Al nou treball, hi han participat nous músics que han aportat un caràcter diferent a la banda. Segons Miquel Garcia, el disc té “clares reminiscències a la música americana, d’arrel al folk, sense perdre el caire pop rock, que sempre hem tengut i que és allò que som”.
Per primera vegada, canten en català. Ho fan amb tres temes dels 12 que conformen el disc. Té per títol “Le Mans”, que sintetiza la carrera de fons que suposa fer un àlbum d’aquestes característiques. I més durant una pandèmia mundial.
N’han enregistrat els temes aquest estiu a Santa Maria i Girona de nou amb la producció de Tito Dávila, conegut per tocar amb Calamaro, Estopa i Miguel Ríos. Bernat Company explica que “la nostra idea és dur el disc en directe on ens deixin fer-ho i, si això no és possible, fer propostes gravades o en streaming”.
Els primers directes seran aquest divendres i dissabte al pub Shamrock de Palma davant un centenar de persones en format acústic. Al gener, actuaran al Xesc Fortesa amb una cabuda més generosa i tota la banda damunt l’escenari.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"