Logo IB3N
X

Rubén Díaz dona visibilitat a través de les xarxes socials a persones en situació de vulnerabilitat i activa la solidaritat

Els darrers anys ha ajudat a sortir del carrer vint-i-dues persones

14/07/2026

Rubén Díaz dona visibilitat a través de les xarxes socials a persones en situació de vulnerabilitat i activa la solidaritat

93

Rubén Díaz és fotògraf professional. Però entre les imatges que publica a les seves xarxes socials, s’escolen històries de vulnerabilitat com la d’Óscar, un jove que viu al carrer. Díaz fa deu anys que ofereix ajuda desinteressada a persones que romanen invisibles per a la majoria. Els ofereix escolta, acompanyament o necessitats bàsiques com roba o menjar. Històries que explica al món digital on es produeix la màgia: moltes persones anònimes que aporten possibles solucions habitacionals o feina.

Rep milers de missatges, molts relacionats amb la falta d’habitatge. Avui es troba amb una jove mare que fa una setmana va haver de sortir de la casa on vivia. Està temporalment a la casa d’una amiga mentre cerca una llar. Necessita una empenta per començar a traçar el seu propi camí.

Vint-i-dues persones han pogut sortir de situacions de vulnerabilitat amb el suport de Rubén i de la cadena de solidaritat que engega.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT