Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

El davanter ha assegurat que, si marca, celebrarà el gol
El derbi mallorquí entre Poblense i Atlètic Balears serà un partit ben especial per a Rubén Jurado. El davanter va jugar al conjunt balearico dos anys, del 2015 al 2017. Ara vol aprofitar el mal moment dels blanc i blaus per sumar els tres punts.
El davanter sevillà encara no ha marcat amb el Poblense. Diumenge vol estrenar el seu caseller golejador. I si marca, l’andalús assegura que celebrarà la diana. Al final, l’objectiu és aconseguir la permanència.
A l’estiu de 2018 Jurado va poder tornar a l’Atlètic Balears. Quan semblava que estava tot firmat finalment va partir a Xipre. El club blanc i blau el va denunciar, però ell va guanyar el cas. Jurado ha explicat que va ser una situació ben complicada per ell.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat