Es cremen 14 cotxes en un aparcament al Port d’Alcúdia
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus

El nou jugador del Poblense va debutar diumenge passat contra el Las Rozas
El Poblense té demà un important partit contra el Dux Internacional de Madrid. Correspon a la novena jornada i es va haver de posposar fa unes setmanes perquè l’equip visitant no va poder viatjar a conseqüència de la nevada que va afectar en aquell moment la península. El duel podria suposar la primera titularitat de Rubén Jurado.
El davanter sevillà ha estat el darrer reforç del conjunt blaugrana al mercat d’hivern. Diumenge passat va debutar amb el Poblense. Va disposar de vint minuts contra un Las Rozas que va jugar amb superioritat numèrica tota la segona part per les expulsions de Lucas i Alberto. Jurado va estar a punt d’aconseguir el gol de l’empat amb una bona rematada de cap que va sortir fregant el pal. Demà confia tenir més minuts, afinar la punteria i, sobretot, contribuir a la victòria del Poblense. Així ho ha contat al programa ‘Esports 3 Migdia’ d’IB3 Ràdio.
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus
Temperatura, vent, humitat i pluja són valors que permeten estudiar amb més detall el clima de diferents indrets
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix