Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Va ser enregistrat en estudi i entre Sa Caleta i Cala Jondal
La banda eivissenca de rock Ruda ha triat la cançó “Coincidence” per rodar el seu primer videoclip. L’ha dirigit el cineasta Enrique Villalonga, per cert, la seva primera feina en el món musical audiovisual.
Es va enregistrar en estudi i entre Sa Caleta i Cala Jondal, d’una cançó, “Coincidence”, que Nathalie Roig va compondre ara fa 10 anys. Ruda la formen 4 dones ja experimentades en el món de la música i que es van retrobar fa dos anys en una classe de meditació. I tot i que la conciliació no és fàcil estan disposades a sortir de gira si els ho demanen. “Coincidence” és el primer videoclip d’aquesta banda eivissenca amb temes propis i versions d’altres formacions de rock alternatiu.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo
La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar