Aquest divendres, 10 d'abril, presentarà el seu tercer disc, 'Mala herba sempre creix', al Casino 17 de Gener
El desembre del 2024, Rudymentari s’acomiadava del seu públic en aquesta sala del Casino 17 de Gener. Començava llavors una pausa dels escenaris per centrar-se en l’elaboració del seu tercer disc. Un treball que ha vist la llum aquest 2026 sota el nom de Mala herba sempre creix. Fidel al seu estil reivindicatiu amb temes com “Ca la rata” o “Dues cares”, però explorant nous problemes socials com amb el tema “Què volen”.
Aquest divendres 10 d’abril, el Casino 17 de Gener torna a rebre Rudymentari, en la que serà la seva tornada als escenaris menorquins, després d’actuar a Mallorca i a Girona.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda