De moment, i ben segur que se n’afegiran alguns més, ja són 17 els concerts que s’han programat al cicle Sons de Nit d’enguany. Des de l’internacional Rufus Wainwright a artistes locals com la Fundación Francisco Frankestein o la catalana Clara Peya. Una selecció d’artistes molt eclèctica que, un any més, els durà a escenaris molt peculiars arreu de la geografia mallorquina i menorquina.
Maika Makovski, The Ripples, TIU, Yoko Factor, el nou espectacle que ajunta els actors Toni Gomila i Queralt Albinyana amb el músic Marcel Cranc o els tres concerts amb les entrades exhaurides d’Antònia Font al Claustre de Sant Domingo, a Pollença, són altres propostes que l’equip de Sons de Nit ha programat aquest estiu per celebrar els 25 anys del naixement d’aquest cicle que combina música en directe, sostenibilitat, patrimoni i activisme social.
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos