El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Els madrilenys prometen un concert d'altura al festival Cutlura es Vida
Enmig d’una extensa gira nacional, Sidecars fan aturada avui a Mallorca. Després d’un any i mig sense tocar en directe i el disc ‘Ruido de fondo’ que pràcticament acaba de sortir del forn, els madrilenys no escatimen en recursos per oferir un concert memorable. Per això, avui vespre seràn fins a 6 músics sobre l’escenari de Son Fusteret i prop d’una dotzena de tècnics i assistents. Anuncíen un concert on no hi mancaran cançons dels seus 5 treballs anteriors. Una carrera de fons, plena de entrebancs i dubtes però que els ha convertit en una banda consolidada dins el panorama pop rock nacional.
Aquesta carrera de fons però, sembla transcórrer a l’ombra de Leiva, germa de Juancho i productor dels 2 primers discos de Sidecars. De fet, Juancho és el guitarrista de la banda de Leiva. Per això sembla que ambdós projectes son indisociables l’un de l’altra, tot i que poc a poc fan fent cada un el seu camí.
El concert, que s’enmarca dins el festival Cultura es vida, començarà a les vuit i mitja del vespre amb l’actuació dels mallorquins Señor Polar, projecte encapçalat per Carles Grimalt. Hora i mitja després, a les 10 del vespre, serà el torn del Sidecars.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle