Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Els madrilenys prometen un concert d'altura al festival Cutlura es Vida
Enmig d’una extensa gira nacional, Sidecars fan aturada avui a Mallorca. Després d’un any i mig sense tocar en directe i el disc ‘Ruido de fondo’ que pràcticament acaba de sortir del forn, els madrilenys no escatimen en recursos per oferir un concert memorable. Per això, avui vespre seràn fins a 6 músics sobre l’escenari de Son Fusteret i prop d’una dotzena de tècnics i assistents. Anuncíen un concert on no hi mancaran cançons dels seus 5 treballs anteriors. Una carrera de fons, plena de entrebancs i dubtes però que els ha convertit en una banda consolidada dins el panorama pop rock nacional.
Aquesta carrera de fons però, sembla transcórrer a l’ombra de Leiva, germa de Juancho i productor dels 2 primers discos de Sidecars. De fet, Juancho és el guitarrista de la banda de Leiva. Per això sembla que ambdós projectes son indisociables l’un de l’altra, tot i que poc a poc fan fent cada un el seu camí.
El concert, que s’enmarca dins el festival Cultura es vida, començarà a les vuit i mitja del vespre amb l’actuació dels mallorquins Señor Polar, projecte encapçalat per Carles Grimalt. Hora i mitja després, a les 10 del vespre, serà el torn del Sidecars.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues
Això haurà de servir als jutges per aclarir si hi va haver negligència mèdica, tal com denuncia la mare