Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Continua la dinàmica de temps mogut i plujós aquesta segona quinzena d'agost
El port de Maó. /DAVID ARQUIMBAU
142Tornen els ruixats puntuals a les Illes Balears, a partir d’avui, tots els dies d’aquesta setmana. Continua així la dinàmica de temps mogut i plujós que afecta Balears aquesta segona quinzena d’agost.
Avui, malgrat el sol del matí i la pujada de temperatura, els niguls es faran abundants amb les hores. A partir de migdia s’esperen ruixats i tempestes que no afectaran tot el territori, sinó que seran locals però d’intensitat moderada o forta, en especial a Mallorca. Farà calor d’estiu, amb valors de fins a 35ºC a punts d’interior i de 30 a 32ºC a la costa.
La possibilitat de ruixats d’aquestes característiques es manté demà i divendres, a l’espera d’un canvi de temps encara més important previst pel cap de setmana. Una nova situació de pluges acompanyades de tempesta afectarà principalment Mallorca i Menorca i, en menor mesura, les Pitiüses. Serà dissabte el dia en que les plogudes seran més destacables. Un canvi que vendrà acompanyat d’una baixada moderada de la temperatura al nord de les Illes i de vent de tramuntana, també moderat, a Menorca.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Hi ha hagut una brega entre dos homes i un d'ells ha disparat un tir a l'aire