Ha mort la dona de 70 anys ferida greu en l’explosió de gas a una casa des Migjorn Gran
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
Continua la dinàmica de temps mogut i plujós aquesta segona quinzena d'agost
El port de Maó. /DAVID ARQUIMBAU
175Tornen els ruixats puntuals a les Illes Balears, a partir d’avui, tots els dies d’aquesta setmana. Continua així la dinàmica de temps mogut i plujós que afecta Balears aquesta segona quinzena d’agost.
Avui, malgrat el sol del matí i la pujada de temperatura, els niguls es faran abundants amb les hores. A partir de migdia s’esperen ruixats i tempestes que no afectaran tot el territori, sinó que seran locals però d’intensitat moderada o forta, en especial a Mallorca. Farà calor d’estiu, amb valors de fins a 35ºC a punts d’interior i de 30 a 32ºC a la costa.
La possibilitat de ruixats d’aquestes característiques es manté demà i divendres, a l’espera d’un canvi de temps encara més important previst pel cap de setmana. Una nova situació de pluges acompanyades de tempesta afectarà principalment Mallorca i Menorca i, en menor mesura, les Pitiüses. Serà dissabte el dia en que les plogudes seran més destacables. Un canvi que vendrà acompanyat d’una baixada moderada de la temperatura al nord de les Illes i de vent de tramuntana, també moderat, a Menorca.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros