La selecció espanyola femenina posarà rumb cap a Tenerife demà, on jugarà dos partits amistosos més, abans que es disputi el Mundial a l’illa canària del 22 al 30 de setembre. A l’acte de comiat que s’ha celebrat avui migdia a Madrid ha estat present tota la plantilla. No hi ha faltat la binissalemera Alba Torrens que no ha jugat els darrers partits i que segueix recuperant-se de la seva lesió. Tothom vol que l’estrella de l’equip arribi al cent per cent per disputar el Mundial.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa