Moltes disfresses, bon humor i poca roba a Bunyola per celebrar Sant Mateu
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi

Zelenski assegura que encara hi ha centenars de persones davall les runes del teatre de Mariúpol
Rússia ha bombardejat Lviv, a cinquanta kilòmetres de Polònia, amb míssils llençats des d’un submarí del mar Negre. El batle de la ciutat, Andriy Sadovy, ha confirmat que durant l’atac ha quedat destruïda una planta de reparació d’avions. Però la ciutat és punt de pas de refugiats, que podrien haver estat objectiu de les armes. Sadovy ha afirmat que l’atac de l’enemic contra Lviv és una altra prova “que no lluita contra les tropes ucraïneses”, sinó que, segons el batle, “lluita contra la població, els infants, les dones, els refugiats”.
A Mariúpol, centenars de persones encara romanen davall les runes del teatre bombardejat on molts de veïnats i els seus fills es refugiaven de les bombes russes. El president ucraïnès, Volodímir Zelenski, ha explicat que a hores d’ara “s’han rescatat més de 130 persones”. Malgrat els bombardejos, malgrat totes les dificultats, Zelenski ha dit que “continuarem les tasques de rescat”.
El president també ha afirmat que la Unió Europea accelerarà els tràmits per resoldre l’adhesió d’Ucraïna i, de fet, Brussel·les ha dit que el dictamen es lliurarà en mesos i no en anys, com sol ser habitual. Segons l’Organització de Nacions Unides, quasi tres milions i mig de persones ja han fugit d’Ucraïna i han demanat refugi a altres països des que els russos van envair el país.
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols
Van en camí de constituir-se en associació sota el nom de Ciutadella Viva