Espanya, finalista del Mundial
Després de guanyar a França 0-2, lluitarà pel seu setè gran trofeu d'una cita internacional de seleccions
Zelenski assegura que encara hi ha centenars de persones davall les runes del teatre de Mariúpol
Rússia ha bombardejat Lviv, a cinquanta kilòmetres de Polònia, amb míssils llençats des d’un submarí del mar Negre. El batle de la ciutat, Andriy Sadovy, ha confirmat que durant l’atac ha quedat destruïda una planta de reparació d’avions. Però la ciutat és punt de pas de refugiats, que podrien haver estat objectiu de les armes. Sadovy ha afirmat que l’atac de l’enemic contra Lviv és una altra prova “que no lluita contra les tropes ucraïneses”, sinó que, segons el batle, “lluita contra la població, els infants, les dones, els refugiats”.
A Mariúpol, centenars de persones encara romanen davall les runes del teatre bombardejat on molts de veïnats i els seus fills es refugiaven de les bombes russes. El president ucraïnès, Volodímir Zelenski, ha explicat que a hores d’ara “s’han rescatat més de 130 persones”. Malgrat els bombardejos, malgrat totes les dificultats, Zelenski ha dit que “continuarem les tasques de rescat”.
El president també ha afirmat que la Unió Europea accelerarà els tràmits per resoldre l’adhesió d’Ucraïna i, de fet, Brussel·les ha dit que el dictamen es lliurarà en mesos i no en anys, com sol ser habitual. Segons l’Organització de Nacions Unides, quasi tres milions i mig de persones ja han fugit d’Ucraïna i han demanat refugi a altres països des que els russos van envair el país.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Després de guanyar a França 0-2, lluitarà pel seu setè gran trofeu d'una cita internacional de seleccions
Posa en marxa un projecte que posa en valor la cabra menorquina i el seu potencial en la prevenció d'incendis forestals
Alguns establiments comercials quantifiquen les pèrdues en milers d'euros