Ha mort un ciclista en un accident amb un autobús del TIB
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració

L'operació de retirada es completarà abans de l'1 de Maig
Rússia comença avui el replegament a les seves casernes habituals de les tropes enviades a la península de Crimea per a exercicis militars. Un moviment que va fer témer una escalada de conflicte a l’est d’Ucraïna.
El Ministeri de Defensa rus ha comunicat que els objectius dels assajos sorpresa s’han aconseguit completament i que les tropes han demostrat una defensa segura del país. També ha explicat que l’operació de retirada es completarà abans de l’1 de Maig.
Segons estimacions de la Unió Europea i del govern ucraïnès, prop de 100.000 soldats russos, inclosos diversos batallons d’elit, havien estat mobilitzats allà des de finals de març.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys