Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Els afectats hauran de deixar el país en 7 dies
106
El Govern rus ha ordenat l’expulsió de 27 diplomàtics de l’ambaixada espanyola a Moscou i del Consolat General a Sant Petersburg. Segons ha informat el Ministeri d’Exteriors rus, aquest moviment respon a la mesura en el mateix sentit adoptada per l’estat espanyol dia 5 d’abril.
L’ambaixador espanyol a Moscou, Marcos Gómez, ha estat convocat al Ministeri d’Exteriors rus per traslladar-li la “ferma protesta” del Govern rus per l’expulsió de 27 membres del personal de la seva ambaixada a Madrid i per informar-lo de la mesura. El Departament que dirigeix Sergei Lavror ha donat set dies als diplomàtics afectats per la mesura per abandonar Rússia.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida