Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

El Consell de Seguretat de l’ONU ha estat escenari, una vegada més, de les profundes discrepàncies entre els Estats Units i Rússia sobre la crisi que es viu a Veneçuela.
Ambdós països han intentat, sense èxit, tirar endavant resolucions sobre la situació al país llatinoamericà que han estat antagòniques.
La proposta de celebrar-hi eleccions lliures, presentada per Washington, ha topat amb el vet de Rússia i de la Xina, que donen suport al govern de Nicolás Maduro. D
e fet, el pla de Moscòu plantejava no interferir en els assumptes interns de Veneçuela, una proposta que només ha tengut el vistiplau de la Xina, Sud-àfrica i Guinea Equatorial, molt distant dels vots necessaris per ser aprovada.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061