La caiguda d'Azovstal implica que Rússia ja ha ocupat tota la línia que uneix l'annexionada península de Crimea amb les regions separatistes del Donbass
Uns altres 771 soldats ucraïnesos que defensaven la planta metal·lúrgica Azovstal de Mariúpol s’han lliurat a les forces russes. Amb aquests ja són més de 1.700 els militars que han abandonat aquesta instal·lació.
La caiguda d’Azovstal ha suposat que Rússia ja ha ocupat tota la línia que uneix l’annexionada península de Crimea amb les regions separatistes del Donbass. Això ha permès que hagi començat a redistribuir part de les seves tropes en altres fronts a l’est d’Ucraïna. Mentrestant a Kíiv, el primer soldat rus que ha estat processat a Ucraïna per crims de guerra ha demanat perdó avui a la vídua del civil que va assassinar, després que ahir es va declarar culpable d’haver comès aquest crim.
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge