Per evitar problemes amb els cotxes, s'ha reorganitzat l'aparcament, ara amb capacitat per a 33 vehicles
Veure Menorca des de Menorca. Aquest ha estat un dels objectius perquè els voltants de Cavalleria siguin ara més accessibles, amb un camí senyalitzat i amb miradors, ubicats a les antigues bateries militars. Totes les explicacions estan escrites en tres idiomes i mentre es contemplen les vistes, també es poden llegir poemes en català i inscrits a les pedres.
La intenció ha estat també la seguretat, per això s’ha reorganitzat l’aparcament i s’hi han aixecat parets seques per evitar caigudes.
Aquesta actuació ha costat 80 mil euros, el Consell n’assumeix 30 mil; la resta, l’ajuntament des Mercadal. Després de l’estiu es licitarà el projecte per asfaltar el camí d’accés a Cavalleria.
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Es tracta d'un britànic de 40 anys