S’activen els bons de producte local amb descomptes de fins a 100 euros
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'exdirector de Cultura, Jaume Gomila, també defensa la legalitat del contracte
L’exconsellera de Cultura, Ruth Mateu, defensa la legalitat del contracte adjudicat a l’excap de campanya de Més, Jaume Garau, per fer un estudi i millorar l’assistència de públic als concerts de la Simfònica de les Balears. També diu que, quan es va adjudicar, ella encara no era consellera.
Avui ha estat interrogada per la jutgessa instructora de la causa, juntament amb l’exdirector de Cultura, Jaume Gomila. També ell ha negat irregularitats en aquesta adjudicació i ha dit que l’estudi va ser molt útil.
El cas Contractes s’ha reobert arran d’una querella del PP, després que un jutjat l’arxivàs. Mateu ha anunciat que, si els populars no retiren la querella, demanarà que s’arxivi.
El jutge arxiva el cas Contractes de MÉS
Els investigats del cas Contractes de MÉS estudien demanar l’arxivament de la causa
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
La seva intenció és mantenir l'essència de l'indret a la vegada que innovar oferint nous serveis als visitants