Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

L'exconsellera de Cultura ha declarat davant el jutge com a investigada pel cas Contractes, que li va costar el càrrec
Ruth Mateu aquest dimecres al matí als jutjats de Via Alemanya.
25L’exconsellera de Transparència, Cultura i Esports, Ruth Mateu, ha defensat aquest dimecres que els contractes del seu departament amb empreses de l’excap de campanya de MÉS, Jaume Garau, es van fer “correctament” i que de fet han estat “útils” per a l’administració.
Així s’ha expressat en declaracions als mitjans després de comparèixer durant aproximadament 30 minuts davant el titular del Jutjat d’Instrucció número 9 de Palma, Enrique Morell, en relació al cas dels contractes de MÉS per Mallorca. Mateu ha sostingut que la seva Conselleria podia fer dos contractes menors perquè eren independents entre si i que no es “va demanar” contractar a una empresa determinada, però que tampoc es podia “vetar” a cap.
“Tots els contractes que s’han fet, s’han fet de manera correcta. Crec que s’ha fet una bolla de tot plegat. I el fet, supós, de la meva missió, s’ha fet la bolla encara més gran. Però bé, som aquí per defensar que totes les feines eren necessàries, es van fer, han estat útils i s’estan utilitzant actualment”
Abans de Ruth Mateu, l’exdirector de l’Institut d’Estudis Baleàrics (IEB), Josep Ramon Cerdà, ha declarat davant del jutge. Cerdà ha negat que hi hagués fraccionament en els contractes de Cultura amb empreses de Garau i ha defensat que els contractes tenien objectes independents entre si.
Segons ha explicat Cerdà en declaracions als mitjans, la decisió de convidar a les tres empreses seleccionades va ser de la Direcció General de Cultura i ell desconeixia que més d’una estava vinculada amb Garau.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
La demanda cada vegada és més gran entre els restaurants i ara també entre particulars per les seves propietats saludables