Un atropellament mortal pel Polígon de Marratxí obliga a aturar el tren
Durant unes dues hores, les línies ferroviàries han estat inoperatives i centenars d'usuaris afectats

L'exconsellera de Cultura ha assegurat que hi havia molta gent amb moltes ganes de tacar el nom de MÉS
L’exconsellera de Cultural Ruth Mateu ha assegurat que no tornaria a dimitir, com va fer a l’abril del 2017, quan va esclatar el cas Contractes. En declaracions al programa ‘Al dia’ d’IB3 Ràdio avui dimarts, Mateu ha explicat que la societat no està preparada per veure dimitir polítics innocents, que decideixen abandonar el seu càrrec per frenar qualsevol ombra de dubte.
Escolta les declaracions de l’exconsellera Ruth Mateu
L’exconsellera manté que en aquell moment “hi havia molta gent amb moltes ganes de tacar el nom de MÉS” i defensa la decisió presa en aquell moment. Ha argumentat que va dimitir per defensar el projecte més enllà dels noms propis i per evitar que es perjudiqués a MÉS.
Dos anys després d’aquella dimissió, el jutge ha arxivat provisionalment el cas Contractes: “Ha estat llarg, però sabia que la raó m’acompanyava”, ha destacat Mateu.
Durant unes dues hores, les línies ferroviàries han estat inoperatives i centenars d'usuaris afectats
'Mallorca Confidencial', que compta amb la participació d'IB3, s'està rodant a diverses localitzacions de Mallorca i Barcelona
Segons afirma, l'administració pública aturarà de rebre sol·licituds perquè a partir del primer d'abril estarà obligada a contractar de manera fixa i indefinida el personal substitut