Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Hi ha dotze vols cancel·lats a Son Sant Joan i dos a l'aeroport d'Eivissa
Ryanair ha cancel·lat per a aquest divendres gairebé 400 vols a Alemanya, Suècia, Bèlgica i Irlanda per la vaga de 24 hores convocada pels seus pilots. Les cancel·lacions podrien augmentar si el sindicat de pilots d’Holanda s’afegeix a la vaga.
De moment, a l’Aeroport de Palma, els vols de la companyia operaven amb normalitat. Per divendres hi ha dotze vols cancel·lats a Son Sant Joan i dos a l’Aeroport d’Eivissa. Els pilots reclamen millores laborals i salarials, però Ryanair assegura que cobren un 30% més que a altres aerolínies de baix cost.
A finals de juliol, Ryanair ja es va enfrontar a una vaga europea amb l’aturada dels tripulants de cabina d’Espanya i altres països europeus.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"