Ismael té microcefàlia i hiperactivitat i per aquest motius el passat dilluns, segons explica la seva tia, va ser expulsat d’un vol de Ryanair que efectuava el trajecte Eivissa–Madrid.
El jove viatjava amb la seva germana i els seus pares al Marroc, on anaven a passar unes vacances. En el moment de pujar a l’avió els membres de la família van haver de seure separats i això a Ismael li va generar un atac d’ansietat. Davant aquesta situació els membres de la tripulació van expulsar l’al·lot de 17 anys de l’avió.
Ryanair no els va oferir cap compensació o alternativa per haver-los obligat a abandonar el vol i van interposar una reclamació a AENA. De moment, Ismael i la seva mare han tornat a Formentera i busquen alternatives per gaudir de les vacances. Ryanair per la seva part de moment no ha donat explicacions.
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres