Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

El sindicat USO creu que és una excusa per acomiadar treballadors
Ryanair no descarta el tancament de més bases a Espanya si hi ha nous retards en l’entrega d’avions Boeing 737 MAX, prohibits després de dos accidens aeris. El director de màrqueting de l’aerolínia irlandesa, Kenny Jacobs, ha explicat que tenien prevista l’entrega de 10 avions per aquest estiu i que el retard és l’únic motiu del tancament de bases com les de Tenerife, Gran Canària i Lanzarote la setmana passada.
El sindicat USO ho qualifica de mentida i creu que és una excusa per acomiadar treballadors. Actualment, a Espanya, l’aerolínia compta amb nou bases, entre elles l’aeroport de Palma.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions