Detengut per apunyalar son pare i el padrí a Son Ferriol
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Els treballadors de l'aerolínia irlandesa s'han concentrat de nou a Son Sant Joan
Els treballadors de Ryanair, aquest dijous a Son Sant Joan. FOTO: Bernat Ramis
110Els tripulants de cabina de Ryanair continuen aquest dijous la segona jornada de vaga per reclamar millores en les seves condicions laborals. Els treballadors s’han concentrat des de les 8 del dematí a l’aeroport de Palma per visualitzar de nou aquesta protesta. Ho han fet amb jupetins fosforescents i amb pancartes on es podia llegir “Ryanair ha de canviar” o “Ryanair se’n riu de nosaltres“.
Un d’aquests treballadors, que no ha volgut donar el seu nom per por a represàlies per part de la direcció de l’aerolínia irlandesa, ha explicat als micròfons d’IB3 Ràdio les seves condicions laborals. “Ryanair se basa en la força i la por per aconseguir el que vol”, ha dit. No tenen assegurança mèdica i quan són de baixa no perceben cap tipus de remuneració. Tampoc tenen un contracte laboral espanyol, tot i que resideixen i fan feina a l’estat. Això els comporta que, per exemple, no cotitzen a l’Estat.
Aquest tripulant de Ryanair manté que el malestar entre la plantilla és massiu: “No som quatre bojos. Les coses han de canviar”, ha assegurat en una entrevista a l’Informatiu Matí. “Aquesta empresa es basa en la força i la por per aconseguir el que volen, en lloc de la motivació”, ha lamentat.
Cap vol de Ryanair amb destinació a la Península ha sortit en el primer dia de vaga
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El presumpte agressor roman a l'àrea de psiquiatria de Son Espases