Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
La decisió suposarà 350 acomiadaments, entre pilots i tripulants de cabina
La companyia Ryanair ha tancat les 3 bases que tenia a les Canàries, concretament a Tenerife Sud, Gran Canària i Lanzarote. Aquests tancaments causaran uns 350 acomiadaments, entre pilots i tripulants de cabina.
L’aerolínia irlandesa, que continua operant vols a les Canàries, justifica els tancaments pels retards en rebre els nous Boeing 737 i els efectes del Brèxit.
Mentrestant, la base de Ryanair a Girona, que inicialment havia de tancar, continua operativa perquè els treballadors varen acceptar transformar els seus contractes indefinits en fixos discontinus.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre