Salut suspèn cautelarment la cuina central de Can Arabí, que dona servei a 33 escoles de Mallorca
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
Durant els pròxims dies ho faran alguns jaciments arqueològics com la Naveta des Tudons o sa Torre d'en Galmés
L’avançament de la temporada turística a Menorca ha fet que Foment del Turisme avanci també l’obertura dels monuments de l’illa. Avui ha estat el torn de la cova de s’Aigua i, en els pròxims dies, ho faran alguns jaciments arqueològics.
La cova de s’Aigua és el primer monument turístic de Menorca, que ja ha obert les portes al públic. Ho ha fet avui matí, amb desenes de turistes que esperaven poder visitar-la. Es tracta d’un dels principals atractius turístics naturals de Menorca que, enguany, n’avança l’obertura 3 mesos, ja que l’any passat es va obrir a mitjan mes de maig. L’objectiu: la col·laboració pública i privada en l’allargament de la temporada. Una joia arqueològica i geològica, que es podrà visitar en castellà, català, anglès i francès. Obrirà els matins de dimecres a diumenge, i les entrades —que ja es poden reservar a través de la pàgina web— costen entre 5 i 10 euros.
Però no és l’únic monument turístic que es podrà visitar en ple mes de febrer. Durant els pròxims dies n’obriran d’altres com la Naveta des Tudons o sa Torre d’en Galmés.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades