Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Un estudi de l'IMEDEA estima que n'hi pot haver entre 300 i 400 parelles reproductores
Fa tres anys que un equip de l’IMEDEA estudia la presència de nius de virot petit a l’illa de sa Dragonera. Un any més, les dades són positives; enguany, han comptat 24 nius de virot petit, però s’estima que hi pot haver entre 300 i 400 parelles.
Una de les investigadores, Ana Sanz, creu que la desratització de l’illa ha estat clau per assolir aquestes bones dades. El virot petit és una espècie amenaçada a nivell mundial i, per això, reivindica la importància d’aquests estudis anuals. Aquestes aus es comencen a reproduir a partir dels 7 o 8 anys, fet pel qual és necessària la continuïtat del projecte, per registrar l’evolució de la seva demografia.
Pel que fa a les dades de virot gros al Pantaleu, prop de sa Dragonera, no són tan bones. La supervivència d’aquesta espècie és relativament baixa en aquest indret, en comparació amb altres colònies, com la de l’Illa de l’Aire. Tot i això, al Pantaleu, no disminueix la seva població.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"