Nova detenció d’El Ico per presumptament apunyalar un home i agredir la seva parella a Son Banya
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Es troba per vendre per 1.800.000 euros i només podria ser reobert com a restaurant o espai cultural
Sa Farinera de s’Arangí, as Mercadal, és un bé catalogat pel Consell de Menorca, que es troba en plena carretera general. Única per les seves característiques arquitectòniques.
Actualment està abandonada i sense ús. També va ser ocupada recentment i està envoltada de fems i grafits. Del banc va passar a la propietat actual: una immobiliària d’un fons d’inversió que la té per vendre per 1.800.000 euros.
L‘Ajuntament des Mercadal i el Consell de Menorca no tenen previst recuperar-la. Mentrestant, però, la compra per part d’un particular no arriba.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats
Serà una vegada conclogui el procés d'enquadrament, que determinarà el nivell que correspon a cada treballador en funció de la seva trajectòria i la seva antiguitat