Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Son un recull de 32 aquarel.les i 16 fotografies que es podran contemplar fins dia 16 de febrer
Aquarel·les que mostren paisatges d’Eivissa … camps de l’illa, carrers de Dalt Vila, el port de la ciutat.. que mostren com era la Pitiüsa major als anys 40 i 50. La seva fesomia i la seva gent. Eivissa, Santa Eulària i Formentera També retrats …com aquests, de son pare ja ancià, Narcís Puget Vinyas, també pintor. La seva filla, Guillermina Puget, co-comissària de la mostra, recorda que ell mateix confessava que les seves aquarel·les mostren “una Eivissa que ja no hi és, que s’ha perdut”.
Considerat l’aquarel·lista més important d’Eivissa, la seva trajectòria en aquesta disciplina durà al voltant de deu anys, per mor d’una greu malaltia als ulls que limitaren la seva visió. Tenia poc més de 40 anys. “Haver de deixar de pintar tan jove li va amargar bastant la vida, era un dolor, un patiment per ell”, recorda la seva filla quan es compleixen quatre dècades de la seva desaparició.
Aquest problema de salut el portà a la fotografia, que es convertí en l’única via per mostrar la seva sensibilitat artística, jugant amb les llums i les ombres. Les realitzà durant la dècada dels 60.
Podeu visitar l’obra de Narcís Puget Riquer a la Sala de Cultura Sa Nostra fins al 16 de febrer.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia