Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
L'espai, situat als peus de la murada de Dalt Vila i que fa anys que està tancat, haurà d'adaptar-se amb unes obres que s'allargaran dos mesos
L’Ajuntament d’Eivissa vol traslladar el laboratori arqueològic de la ciutat a l’antic centre artesanal de sa Pedrera. Les obres per adaptar aquest espai, que porta anys tancat, duraran uns dos mesos.
Una nova vida per l’espai de sa Pedrera, als peus de la murada de Dalt Vila, després d’anys tancat en que s’ha arribat a fer servir de magatzem d’obra. L’Ajuntament hi traslladarà el taller d’arqueologia, que ara està a Can Misses, el que permetrà alliberar aquell espai com a seu d’entitats socials del barri.
A sa Pedrera s’hi portaran totes les restes que es troben al seguiment arqueològic obligatori a les obres del municipi. Es netejaran i classificaran abans d’enviar-les al museu de Puig des Molins.
Adaptar l’espai diafan de sa Pedrera costarà uns 70.000 euros. Per més endavant es planteja, junt amb el Consell, obrir part del taller als visitants per donar a conèixer la tasca que s’hi fa.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre