Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Per als que encara en tenguin més ganes, es tornarà a repetir aquest dissabte a partir de les 19.30 hores
Sa Pobla torna a retre homenatge al seu producte estrella. Aquest divendres capvespre va començar una nova edició de la Fira Nocturna de la Patata.
27 paradetes de restauradors, associacions i empreses del poble presenten fins a una setantena de plats elaborats amb el tubercle. Poblers i visitants van omplir un any més la plaça Major per aquesta fira gastronòmica, que coincideix amb el final de campanya d’exportació de la patata.
Per als que encara en tenguin més ganes, es tornarà a repetir aquest dissabte a partir de les 19.30 hores.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes