Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
Antoni Gost Bennássar serà el clamater de Sant Antoni a sa Pobla, i Lluís Marc Mir Gómez, José Bautista Fernández i Biel Adrià Seguí Crespí els tres dimonis
Antoni Gost Bennássar, ‘Curro’ de malnom, serà el clamater de Sant Antoni a sa Pobla. Aquest dissabte varen donar el sus a les festes amb un acte multitudinari, durant el qual també varen fer la renovació dels dimonis per al 2024 i el desè memorial Toni Socias “Tauler”.
Sa Pobla ha donat així el sus a les festes de Sant Antoni amb un horabaixa festiu. Una cercavila encapçalada pels xeremiers i flabiols, seguit de gegants, dimonis i caparrots fins arribar a l’església, que era plena a vessar. Allà, els personatges entraren d’un en un per fer una reverència davant la imatge del sant, col·locat damunt l’altar. I també al públic.
I, a continuació, arribaven els dos moments més esperats pels santantoniers: Lluís Marc Mir Gómez, José Bautista Fernández i Biel Adrià Seguí Crespí varen sortir, per sorteig, com els tres dimonis de l’Ajuntament que formaran part de la colla del 2024.
Tot seguit, l’obreria de Sant Antoni i autoritats es varen reunir en prohomenia per decidir qui seria el clamater: Antoni Gost Bennássar, ‘Curro’ per als amics.
D’aquesta manera, les festes es donaven per començades. El vespre va acabar amb el memorial Toni Socias Tauler, una torrada i una vetlada de gloses i ximbombada.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
La colcada de Completes es farà en silenci i el primer ball de dimonis només sonarà, no hi haurà ballada
La festa més popular guanya presència a les barriades de Palma i ja són més de cent les confraries que faran bauxa dia 19