Nou radar a Ciutadella per evitar excessos de velocitat al nucli urbà
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Als dos municipis les incidències han estat escasses i el sistema ha funcionat correctament
Sa Pobla i Felanitx han estrenat la recollida de residus porta a porta la matinada passada. En tots dos casos, la recollida s’ha fet sense problemes destacats, i la majoria dels veïnats n’han tret la fracció corresponent perquè fos recollida. Així i tot, aquest dimarts matí hi havia fems dipositats on fins ahir hi havia els contenidors de rebuig.
A sa Pobla, aquest passat dilluns varen començar a retirar els contenidors dels carrers. Els primers que han llevat són els de rebuig, i avui matí es podien veure residus al lloc que ocupaven; també, hi ha qui ha aprofitat per treure trastos vells. A les darreres setmanes, l’Ajuntament ha fet una important campanya informativa ciutadana sobre el canvi de sistema de recollida dels fems.
A Felanitx, molts eren els veïnats que avui encara recollien els poalets per treure els fems separats. Fins divendres ja n’havien repartit més de 4.000. El Consistori espera que amb el sistema porta a porta s’incrementi el percentatge de recollida selectiva del 20% actual fins a prop del 50% o més.
La primera fase de recollida porta a porta afecta el nucli de Felanitx, Cas Concos, s’Horta i fora vila. La resta de nuclis del municipi, com ara Portocolom, s’hi afegiran pel mes d’abril.
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes