El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Santa Eugènia ha començat les obres del seu primer punt verd
Incrementar el volum de reciclatge és una assignatura pendent als municipis de sa Pobla i Felanitx. Ambdós pobles implantaran a partir del 5 de febrer, la recollida selectiva porta a porta. A sa Pobla, aquests dies es reparteixen els poals del nou sistema de recollida selectiva porta a porta, i aspira a incrementar del 12 al 50 per cent el volum de fems reciclat. Toni Simó, regidor de Medi Ambient de sa Pobla, ha explicat que cada cub disposa d’un xip d’identificació que permetrà detectar si es fa un mal ús del servei i poder dur a terme tasques d’educació ambiental als domicilis. Felanitx continuarà el mateix camí; els veïnats tendran recollida selectiva porta a porta a tot el municipi, llevat de Portocolom i Cala Ferrera, on s’implantarà a partir de l’abril.
A Santa Eugènia, aquest sistema de recollida selectiva porta a porta ja està implantat, però tenen una altra mancança en aquesta matèria: és un dels pocs municipis sense punt verd. Ara, hi han començat les obres per fer-ne un. El batle de Sant Eugènia, Pep Lluís Urraca, ha destacat que el projecte ha requerit 6 anys de tramitació. S’ubicarà en un solar municipal, a la zona del cementeri, i d’aquí a 5 mesos podria estar en funcionament.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Al cementeri de Sant Francesc ja descansen les restes de 27 possibles persones migrants sense nom