cultura
Ja han arribat a Can Planes, a sa Pobla, les primeres obres de l’exposició “Nova Realitat”. Una mostra col·lectiva d’artistes com Miquel Mesquida, Josep Maria Alaminos, Margalida Rotger, Fèlix Coll i Aina Perelló. 16 artistes units amb l’objectiu d’evidenciar l’eterna Nova Realitat de l’art.
Encara s’ultimen els preparatius per a la inauguració, que serà aquest divendres i que donarà el sus a l’edició especial d’Art i Copes que ha organitzat l’Ajuntament. Una ruta que durant aquest cap de setmana, i al llarg de tot el mes d’octubre, omplirà sa Pobla d’art.
Aquestes escultures de Jaume Canet engalanaran la plaça Alexandre Ballesté. També s’hi projectarà el videoart d’alguns artistes de La Casa Amarilla de Màlaga. Concerts de grups com Petit i Go Cactus. Contacontes, dansa, teatre… Aquest divendres comença a sa Pobla “l’Art i Covid”, una empenta a la cultura, en uns moments difícils per al sector.
El ball es manté viu a l'illa gràcies a grups com Aires des Barranc d'Algendar que enguany celebra els seus...
És el primer dels set concerts del festival d'enguany
El recinte firal des Mercadal acull l'esdeveniment que feia tres anys que s'esperava
Un laberint de bales de palla o un dipòsit amb taques de pintura dels colors del paisatge de Mallorca, algunes...