Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Fins a 37 activitats a 8 espais diferents han fet passar una bona estona als més petits, i a tota la família
El Drac de na Coca ha estat un dels grans protagonistes de la Rueta de Palma, celebrada avui matí. Després de més de dos anys sense fer-ho, ha tornat a sortir als carrers de Ciutat.
Ha estat una de les múltiples activitats celebrades durant tot el matí. Enguany, de fet, s’han ampliat els espais de la Rueta, amb l’objectiu d’esponjar les activitats, i evitar així les grans aglomeracions. Entre aquestes activitats, espectaculars números circenses que han deixat bocabadats els més petits, o diferents tallers que han generat enormes coes durant tot el matí.
De fins a 37 activitats han pogut gaudir els infants durant tot el matí, totes elles gratuïtes. Una celebració que ja es trobava a faltar, i que ha sorprès més d’un.
Les poblacions de Menorca viuen amb intensitat el Carnaval, malgrat algunes restriccions
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys