Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Des de 2017 l'illa reclama, sense èxit, al govern central, la signatura d'un segon conveni de carreteres
Davant l’anunci de l’avançament del finançament per a la millora de les carreteres de diverses illes, per part de la presidenta del Govern, Marga Prohens, Sa Unió ha demanat que aquest acord s’implementi també a Formentera.
Des de 2017 l’illa reclama, sense èxit, al govern central, la signatura d’un segon conveni de carreteres.
Consideren que la millora és urgent, sobretot a la carretera principal que connecta els diferents nuclis urbans de Formentera. A més, demanen estendre aquesta inversió als camins rurals per millorar la seguretat viària i soterrar les línies elèctriques i telefòniques.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren