Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
La coalició presentarà un escrit d'expulsió de Llorenç Córdoba amb efectes des d'avui, 31 de desembre
A Formentera, tot i que encara no s’ha presentat l’escrit d’expulsió de Sa Unió del president del Consell Llorenç Córdoba, la coalició ha confirmat que sí que es farà; i es farà, a més, amb efectes a 31 de desembre. Un fet que deixa aquesta coalició en minoria per governar la institució insular.
La confirmació de l’expulsió de Córdoba i la seva negativa a renunciar al seu càrrec al Consell de Formentera deixa una situació complicada a la institució Insular.
Segons ha explicat Sa Unió, l’escrit d’expulsió es presentarà en uns dies, però amb efectes des d’avui, 31 de desembre. Expliquen que des que es va encetar aquesta crisi, Córdoba no ha estat convocat a cap reunió de la coalició; és a dir, que la presentació de l’escrit d’expulsió és una mera formalitat.
A Sa Unió han confirmat que no convocaran eleccions i que seguiran fent feina al Consell. Això vol dir que hauran de negociar amb Llorenç Córdoba i els grups de l’oposició per tirar endavant les seves iniciatives.
Recordem que amb l’expulsió de Córdoba, Sa Unió es queda amb set consellers enfront dels set que també tenen els grups progressistes, així que el vot de Córdoba serà el que decanti la balança a un costat o l’altre.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo