Mor una dona de 67 anys després de ser arrossegada per una barrumbada a Felanitx
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
Una proposta en defensa del prestigi i bon nom dels membres de la Comissió d'Ètica i Bon Govern del Consell de Formentera
340
Sa Unió, Gent per Formentera i els socialistes sumen forces per emprendre accions jurídiques contra el president, Llorenç Córdoba.
Han decidit presentar una proposició conjunta al ple del pròxim dijous en defensa, diuen, del prestigi i bon nom dels membres de la Comissió d’Ètica i Bon Govern del Consell de Formentera i per iniciar les accions jurídiques que procedeixin, fins i tot en l’ordre penal.
Això després que Córdoba comparés públicament aquesta Comissió amb un escamot d’afusellament i impedís que el ple conegués l’informe que aquesta havia elaborat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
A més, s'activa l'avís groc per vent i mala mar
S'avalua els estudiants que s'han format amb el currículum de la LOMLOE