Córdoba els acusa de bloqueig, i ells segueixen en converses amb l'oposició per fer-lo fora de la presidència
Llorenç Córdoba ha presentat avui en Junta de Govern extraordinària una proposta per declarar desert el concurs de quiosquets de platja perquè diu que incomplia el conveni col·lectiu d’hostaleria. Sa Unió l’ha rebutjat per falta de seguretat jurídica.
Córdoba tornarà a presentar altra proposta més argumentada i els acusa de bloqueig al president, mentre que Sa Unió segueix amb les converses amb els grups de l’oposició per fer-lo fora de la presidència.
La mesa de contractació continua amb el procés d’adjudicació a les empreses millor valorades. Perquè aquest estiu es doni el servei, Córdoba planteja com una de les opcions que el tornin a oferir als antics quiosquers, que havien perdut el concurs.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat