L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
El Consell de Formentera recorrerà als tribunals per paralitzar el concurs del port
El grup Gent per Formentera proposava instar l’Autoritat Portuària a posposar qualsevol decisió envers el port de la Savina fins que no es reunís amb el Consell d’Entitats de Formentera. També demanava que el Consell cerqués la forma tècnica o jurídica per paralitzar-ne el procés de licitació. Qüestions en les quals l’equip de govern assegura que ja hi fa feina.
El punt de desacord ha estat el convit de la presidenta Marga Prohens a participar en aquest Consell d’Entitats.
Sa Unió ho veu innecessari, diu que ja li ha traslladat les preocupacions de la població i que aquesta petició és una estratègia de l’oposició per treure’n rèdit polític.
Finalment, amb el suport del PSOE, l’abstenció de Córdoba i el vot en contra de Sa Unió, la proposta ha quedat rebutjada.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues