L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
També demanaran en el ple del Consell que deixi de ser el representant de Formentera al Consell d'APB
Els consellers de Sa Unió diuen que les àrees que gestiona el president estan paralitzades i les volen repartir entre tres dels seus membres, i que l’altre conseller, José Manuel Alcaraz, al qual el president va treure les competències de Promoció Econòmica i Administració, les recuperi.
Presentaran una proposta al ple per la delegació de competències i una altra perquè Llorenç Córdoba sigui substituït en el Consell d’Administració de l’APB, ja que asseguren que no trasllada informació.
El president ha tornat a insistir que ell tampoc vol ampliar el port. Sobre les propostes ha manifestat la seva sorpresa perquè diu que els consellers han rebutjat en més d’una ocasió la delegació de les competències. Tot i que s’aprovin, Llorenç Córdoba tindrà la darrera paraula sobre en qui delega o no les competències, almenys mentre mantengui la presidència.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues