L’Avarca de Menorca rep aquest dissabte, a partir de les 19 hores, el Madrid Chamberí. L’equip de Ciutadella està obligat a sumar els tres punts d’un partit que ha preparat sense la participació de Sabrina Müller. La central ha estat operada avui dematí d’una fractura a la mà esquerra, una lesió que va patir dimecres mentre jugava amb la selecció d’Àustria un partit classificatori per al Campionat d’Europa. El període de recuperació s’ha fixat en unes sis setmanes. El club confia que Müller arribarà a temps per disputar la Copa de la Reina i que Kat Ruska i Neusa Neto, les altres centrals, es bastaran per suplir a bon nivell la seva absència.
El club ha anunciat que l’os ha estat fixat com s’esperava i que la jugadora es troba conscient i animada per tornar dilluns a Menorca, on l’entitat ciutadellenca posarà tot a disposició de la jugadora per a facilitar -i escurçar si és possible- la seva recuperació. L’Avarca no farà cap fitxatge i confia en la plantilla actual per assolir els seus objectius. El primer, guanyar demà el Madrid Chamberí.
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa
Rodada en la seva major part a l'illa, el director, David Ilundain, confia que el públic quedi atrapat per aquest thriller que mescla cinema social i quinqui