Ferit un bomber en l’incendi que ha cremat una hectàrea de rostoll devora el camp del Constància a Inca
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç

Diumenge s'han administrat 536 dosis de Pfizer, el 72,4 per cent del total de primeres dosis inoculades d'aquest vaccí a Menorca
A Menorca continua a bon ritme la vaccinació dels joves entre 16 i 29 anys després que dissabte, a primera hora del capvespre, s’obrís la possibilitat de demanar cita.
Si en les primeres hores amb la vacunació oberta a aquesta franja d’edat (durant la tarda d’ahir), en van ser 230 els joves que van rebre la primera dosi del vaccí, aquest diumenge s’ha més que doblat aquesta xifra amb 536 noves vaccinacions.
Les encarregades d’atendre als qui s’adrecen al Recinte Firal de Maó a vacunar-se detallen que més del 80% per cent de les persones que tenien cita aquest diumenge corresponen a aquest nou grup d’edat.
Els responsables de la campanya de vaccinació a l’Illa indicaven dissabte que aquesta franja d’entre 16 i 29 anys inclou 13.471 persones i que, de cara a la setmana entrant, hi havia 3.672 cites a les agendes per aquest nou grup d’edat a Menorca.
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç
La menor, d'11 anys i nacionalitat francesa, va patir una parada cardiorespiratòria
La del Budoka, cinc vegades campiona d'Espanya, participa en l'Europeu juvenil en pocs dies
UGT i CCOO alerten que molts treballadors en període de prova no són renovats per la manca de clients