Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

L'IBANAT ha activat a Mancor de la Vall el primer dipòsit contra incendis amb aigua regenerada
El Govern podria avançar la campanya d’alt risc d’incendis i restringir les cremes a la Serra si les condicions meteorològiques són adverses. El gerent de l’IBANAT, Joan Ramon Villalonga, ha afirmat que la campanya començarà com cada any dia primer de maig, encara que hi pot haver matisos: “Segons les condicions meteorològiques es podria avançar les restriccions de fer cremes”.
L’IBANAT ara fa feina especialment a les àrees recreatives i a la finca de Menut per tal que el públic els pugui fer servir durant les vacances de pasqua
Aquest dimecres, l’IBANAT ha presentat el primer dipòsit contra incendis amb aigua regenerada. Es troba a Mancor de la Vall, un municipi d’accés a la serra de Tramuntana pel sud: “Això és estratègicament interessant en l’extinció d’incendis”, afirma el conseller de Medi Ambient, Miquel Mir.
La iniciativa connecta les sinergies de la depuració d’aigua amb la gestió dels boscos i el conseller subratlla que actuacions com aquesta podran ser sufragades amb el canon de sanejament, tal com el Govern aprovà aquest dilluns.
Després de Mancor, s’instal·laran dipòsits similars a altres depuradores, com a la d’Alaró, per exemple.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç