Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Assegura que si perd s'integrarà a l'equip guanyador
L’acte central de campanya de Soraya Sáenz de Santamaría a les Balears ha estat aquest dimarts a Palma. La candidata a presidir el PP estatal ha presentat la gestió de govern com el seu gran valor davant els seus adversaris. A l’àmbit autonòmic, ha lloat el concepte d’Espanya que té el PP balear.
L’exvicepresidenta del govern espanyol ha arribat escortada per la cúpula del PP. L’hermetisme de tots els líders illencs cap al seu candidat ideal és absolut. Ella ha emprat les lloances cap a Biel Company i el seu concepte d’Espanya per seduir els vots illencs.
Fins i tot, ha lloat l’economia illenca, i per si semblava una floreta al govern Armengol, ha tirat d’hemeroteca recordant com Rajoy va anunciar l’augment del descompte de resident i la presidenta illenca la va cridar per queixar-se.
En l’àmbit purament intern, Sáenz de Santamaria ha assegurat que si perd s’integraria a la candidatura d’altres postulats a presidir el PP i a la inversa. Mentre arriba el moment, demana augmentar el nombre d’afiliats amb quotes simbòliques si és necessari.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703