Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

El Govern vol donar suport a les víctimes fent feina de manera conjunta amb els estats afectats
La vicepresidenta del Govern espanyol, Soraya Sáenz de Santamaría, s’ha reunit aquest dilluns avui amb 22 cònsols de països que tenen víctimes confirmades de l’atemptat de Barcelona. La trobada ha tingut lloc a la Delegació del Govern a Catalunya, que encapçala Enric Millo, i també hi ha assistit el ministre d’Exteriors Alfonso Dastis.
La prioritat, com ha explicat Sáez de Santamaría, ha estat donar suport a les víctimes fent feina de manera conjunta amb els governs afectats.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13