Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
L'increment de freqüències, insuficient
Els problemes per trobar bitllets entre Mallorca i Menorca s’han agreujat des de l’increment del descompte de resident al 75%. La falta de places aèries es fa més evident els caps de setmana.
De fet, la situació serà pitjor el cap de setmana que ve, quan coincideixen a Menorca els 3.000 participants i acompanyants a la Trail Camí de Cavalls, 600 d’ells procedents de Mallorca, amb la fase d’ascens a LEB plata del Menorca Bàsquet, a més de la Fira del Cavall. La conseqüència és que el darrer i únic vol per poder tornar de Menorca a Mallorca diumenge 20 és a les 7. I l’altra opció implica agafar un vaixell de Ciutadella a Alcúdia a les 10 del vespre.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
La roca que va caure del penyal pesava 20 tones i no set com s'havia informat inicialment