Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Mentre agafa forma, se subhasten algunes de les 31 parcel·les que el formen
A poc a poc es va solucionant la manca de sòl industrial al Pla i Llevant de Mallorca. Des de l’IDI treballen per trobar-hi solucions, entre les quals destaca la construcció del polígon de la Creu a Porreres.
En aquest solar buit de Porreres, s’hi aixeca un nou polígon i es preveu que el finalitzin d’aquí a dos anys. Mentre agafa forma, se subhasten algunes de les 31 parcel·les que el formen. De fet, l’Institut d’Innovació Empresarial ja n’ha adjudicat 9. Set dels adjudicataris són de Porreres, la qual cosa avala la reivindicació de tenir un sòl industrial ordenat al municipi.
I és que el futur Polígon de la Creu és una bona notícia davant la manca de sòl industrial al Pla i al Migjorn de Mallorca. Però a l’IDI continuen cercant alternatives, com són més polígons a Montuïri o Inca. I és que, un dels objectius és evitar que les empreses s’hagin de moure fora del seu municipi.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre