Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Mentre agafa forma, se subhasten algunes de les 31 parcel·les que el formen
A poc a poc es va solucionant la manca de sòl industrial al Pla i Llevant de Mallorca. Des de l’IDI treballen per trobar-hi solucions, entre les quals destaca la construcció del polígon de la Creu a Porreres.
En aquest solar buit de Porreres, s’hi aixeca un nou polígon i es preveu que el finalitzin d’aquí a dos anys. Mentre agafa forma, se subhasten algunes de les 31 parcel·les que el formen. De fet, l’Institut d’Innovació Empresarial ja n’ha adjudicat 9. Set dels adjudicataris són de Porreres, la qual cosa avala la reivindicació de tenir un sòl industrial ordenat al municipi.
I és que el futur Polígon de la Creu és una bona notícia davant la manca de sòl industrial al Pla i al Migjorn de Mallorca. Però a l’IDI continuen cercant alternatives, com són més polígons a Montuïri o Inca. I és que, un dels objectius és evitar que les empreses s’hagin de moure fora del seu municipi.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella