Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Mentre agafa forma, se subhasten algunes de les 31 parcel·les que el formen
A poc a poc es va solucionant la manca de sòl industrial al Pla i Llevant de Mallorca. Des de l’IDI treballen per trobar-hi solucions, entre les quals destaca la construcció del polígon de la Creu a Porreres.
En aquest solar buit de Porreres, s’hi aixeca un nou polígon i es preveu que el finalitzin d’aquí a dos anys. Mentre agafa forma, se subhasten algunes de les 31 parcel·les que el formen. De fet, l’Institut d’Innovació Empresarial ja n’ha adjudicat 9. Set dels adjudicataris són de Porreres, la qual cosa avala la reivindicació de tenir un sòl industrial ordenat al municipi.
I és que el futur Polígon de la Creu és una bona notícia davant la manca de sòl industrial al Pla i al Migjorn de Mallorca. Però a l’IDI continuen cercant alternatives, com són més polígons a Montuïri o Inca. I és que, un dels objectius és evitar que les empreses s’hagin de moure fora del seu municipi.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades