Les sancions per incomplir les normes relatives a la COVID-19 poden arribar fins als 600.000 euros
Eivissa és l’illa on més inspeccions s’han fet aquest cap de setmana, en total 27, per darrere es troba Mallorca amb 24 intervencions i Menorca amb 11. Aquests controls s’han traduït en 38 actes per, entre d’altres, incompliments d’horaris o excessos de la capacitat. Són xifres de la Direcció General d’Emergències.
I pel que fa a Formentera, turistes han penjat vídeos a les xarxes socials en un local d’oci nocturn des Pujols. S’hi poden apreciar la gent ballant, sense mascareta i sense respectar la distància de seguretat. La Policia Local ha obert 3 actes a locals ubicats en aquesta zona.
Les sancions per incomplir les normes relatives a la COVID-19 poden arribar fins als 600.000 euros.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes