El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Els infants i els esportistes no professionals podran sortir dels seus domicilis a qualsevol hora sense límit de temps ni de vegades
/EFE.
136El Ministeri de Sanitat ha autoritzat l’eliminació des d’aquest dimecres de les limitacions per als desplaçaments dels nins i la pràctica d’activitat física no professional en els territoris que es trobin en la fase 2 del procés de desescalada, com és el cas de les Illes Balears.
D’acord amb la disposició de Sanitat, publicada en el Butlletí Oficial de l’Estat (BOE), des d’aquest dimecres els nins que resideixin en zones en fase 2 podran sortir dels seus domicilis a qualsevol hora sense límit de temps ni de vegades.
També queden eliminades ja en aquests municipis les franges horàries per a l’activitat esportiva no professional, que podrà practicar-se quantes vegades al dia es vulgui.
Totes dues autoritzacions s’afegeixen a l’ordre del 16 de maig que estableix les condicions per a la flexibilització de determinades restriccions d’àmbit nacional derivades de l’estat d’alarma, en aplicació de la fase 2 del pla per a la transició cap a una nova normalitat.
El Ministeri de Sanitat també ha modificat diversos aspectes d’aquesta ordre relacionats amb l’accés a les platges, de tal manera que els ajuntaments podran establir limitacions tant d’accés, que en tot cas serà gratuït, com d’aforament a fi d’assegurar que es respecta la distància de, almenys, dos metres entre banyistes.
També podran establir límits en els temps de permanència, així com en l’accés als aparcaments per a controlar l’aforament, que es calcularà tenint en compte que la superfície de platja a ocupar per cada banyista serà d’aproximadament quatre metres quadrats.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle